2 gün önce ben de ağlama krizine girdim , bebeğim 2 haftadır mamayı ve memeyi reddediyordu sağarak kaşıkla sütümü vermeyi denedim. Manayı da kaşıkla verdim. Zorla ağzını tutarak verdim. Ama artık ağzını açıyor kaşıkla vermeye devam ediyorum memi tutmaya başladı. Galiba bu bi süreç. Dişi de kaşınıyor olabilir . Kaşıkla vermeyi dene ve 3 saatten sonra ver iyice acıksın. Umarım sen de biran önce atlatırsın ❤️