Mtbuaaa bebitonunannesi_ etekle kombin için uzun bir tunik olur bence canım o kısa salaş gömlek daha uygun olur sanki
_Teacher-mom- anneyeofdenmez o askı denemek için koyulup değişemeyen profil mi 😅 atayım özelden sana birazdan
AyseAlyamm Mtbuaaa bence yağ yeşili ve mint yeşili olan takım kapalı değilim pek anlamam ama onları beğendim 🙃
Mtbuaaa Nezzz_ adın ne çok meraak ettim 😂 Neyse dur söylemek zorunda hissetme kendini şimdi nez bileyim ben 😅
Nezzz_ Mtbuaaa Yok canım ne zorunlulugı estagfurullah Adım nezahat ama genelde uzun oldıyından kısaltıyorum ben bile usenıyorum demeye ahah😂😂😂
Nezzz_ Mtbuaaa Ahahah aynen zaten varmı nazo gibisi diyolardı sloganıyla allahım allahım maziye gittim 😂😂😂