kenankaan Sadebayan bi ara sorguluyor merak ediyordum da depremden sonra bıraktım. Hele enkaz altında yakınlarım bekleyip de ölünce şalterlerim iyice attı.
Uffsananebeslk Beraninannesii Ben 1 kişi ile aramda telepatik bağ olduğunu düşünüyorum hiç görüşmeden konuşmadan aramızdaki bağ sayesinde rüyalarimda iletişime geçebiliyorum çok farklı değişik birşey kimsede inanmaz zaten buna. Nasıl oluyor o biz de yapabiliyor muyz😃 cidden merak ettim
zeynepolurmu Sadebayan 6. Hissim kuvvetlidir. Telepati-Telekinezi işlerine takmıştım bir ara. İşe de yarıyordu. Odaklanamadığım için bıraktım. Evrene takmıştım çekim yasası vs onunla bir çok işimi hallettim 💫