Sadebayan lucid dream olayına takmıştım, en azından rüyalarımda mutlu olayım vs diye 😄 ahhh ah gençlik iste… Sonra rüya ile gerçeği ayırt edemez olup psikolokluk oldum 🤷🏻♀️ yaaaani hiç benlik değil. Zamanında uyurgezerlik de vardı bende, doktor+hacı hoca eşliğinde o da tedavi edildi 😄 amcamlar çağırıyor rüyamda diye atiyormusum kendimi sokağa, köyde oturuyoruz, kahveden komşular görünce beni eve götürürlermis 🤭 çocukluk işte…