Busraksee1 Yigitinannesi0312 Hangi marka aldınız bilmiyorum ama benim aldığım emzik 300 küsür buna göre hiç kullanılmamış emziğe 100 tl çok uygun fiyat verdim. Emzikten meraktan ve modele göre fark eder fiyatlar.
Eminecak Monarosa-06 bizim var bebeğim tutmadi ama denedik öyle kullanmış olduk sıfır bulmanız cok zor en azından bizim gibi kutusu açılmış olur çocuğun ağzına bi kere de olsa denemelik verilmiş olur.
2E1M Monarosa-06 canım zaten emzik 2. El olamazki olmamalı yani diş fırçası gibi o da şahsi bir eşyadır ve sıfırınıda tüm eczanelerden veya ebebekten kolaylıkla bulabilirsiniz🤷🏻♀️
omerinannesi_2705 Emine Merhaba elimde MAM emzikler var araşırıp bakabilirsiniz birebir aventle aynı. Yurtdışından fazla almıştık hiç kullanılmadı 2 tanesini 80₺'den vereceğim 🌸