Eminegul5 Monarosa-06 bende var bebeğim hiç kullanmadi keske alsaydi 7 tane emzik aldım yok bana mısın demiyor size verebilirim
Busraksee1 Monarosa-06 ben satıyorum canım şuanda e bebekte 300 tl civilde satılmıyor ben 100 e veririm hiç kullanmadı bir tanesini denemek içim verdim kabul etmedi biberon da emmiyor emzik de 🤦🏻♀️
Alparslanbebeek Monarosa-06 Philips avent soothie var 2 li almıştım kullanmadığı için kaldı birini bir kaç defa denesin diye verdim ama koyu mavi olan hiç kullanılmadı istersen kutusuyla birlikte alabilirsin
Monarosa-06 Hani ikili ya birini tutmaz burdan iki tane bu şekilde satan olduğunu gördüm bu post onlara 😊 Emir_mom
mLyyk Monarosa-06 ama cidden doğru demiş arkadaş. Civillerde fiyatı çok uygun. İkinci elden de o fiyata veriyorlar. Bakın derim. Bende var ama baktım vereceğim fiyattan civilde var vazgeçtim satmaktan 😂
Sulemsi78 Benim oğlumda tutmadı teki duruyor hiç kullanılmadı ama çok açık bi mavi bebeğiniz cinsiyeti ne bilmiyorum ama 50 tl ye verebilirim isterseniz
ezgicenk Monarosa-06 daha dün aldık ikili gece parlayan modelinden, bebeğime denettirdim birini ama emmedi tükürdü. Diğerini paketinden bile çıkarmadık. Denemediğimiz emzik kalmadı tutmuyor. Düşünürseniz yükleyebilirim gardrops veya dolab’a.
Busraksee1 Yigitinannesi0312 Hangi marka aldınız bilmiyorum ama benim aldığım emzik 300 küsür buna göre hiç kullanılmamış emziğe 100 tl çok uygun fiyat verdim. Emzikten meraktan ve modele göre fark eder fiyatlar.
Yigitinannesi0312 Monarosa-06 hepsi buradan 160 a.aldim daha bugün yani emzik riske atılacak bişey değil tercihiniz den değil de zaten sıfır olarak almanız gerekir
Irmakmelegim Monarosa-06 valla Bende bir tane var 0-6 ay kullandı ama çok az şuan +18 ayını kullniyr tertemiz stralize dır pembe gece parlar satabilir tanesini 60 TL ya başka emzik lerce var onları hoc kullanmadı sadece kaynattim stralize ettim
LadyGugu Monarosa-06 Amazonda sıfır 2’li 120-150 tl arası fiyatlara bulabilirsiniz. 2. eli de 100 civarına satıyorlar.