cennetkokuluyavrum Adn111 zaten yagli cilt oldugu icin oluyor bunalr milia kabarciklari yeni doganda oluyot benim bebegim 5 ay olucak hala tek tuk cikiuor ole krem felan surulmesin bence yine doktora danisin ama normal bunalr kendiliginden gecicek
benoyleuygungordum_ Adn111 bunlar anneden beneğe geçen hormonlardan oluyor. Benim kızımda da oldu ebesi bunu söyledi. 40 ı çıkınca azalmaya başlıyor donra geçiyor tamamen
berosunannesi Adn111 aynen canım bizde alerji vardı çünkü böyle değildi o yüzden alerji değil çok geçmiş olsun 🙏🏻
BetulDefnee Adn111 benim kızımın vücudunda vardı doktor tahlil yaptı ve alerji veya enfeksiyon var mı diye kontrol etti, ikisi de olmayınca isilik teşhisi koydu. Yani öyle sadece bakarak anlaşılmıyor
Benanneoldum_ Adn111 Benim bebeğimin göğüs bölgesinde de çıktı yüzünden sonra eğer çıkarsa panik yapma kendiliğinden geçiyo
Benanneoldum_ Adn111 Benimki kız akıntısı bile oldu kaç gün hepsi normalmiş bizden geçen hormonlar bebeği etkiliyo