Adn111 bunlar isilik degil canim benim bebehimde yuzunde yeni dogdugunda cok vardi bunalri sordum ben kendilihinden gecer dedi doktorum milia kabarciklar bunlar bunalr deri altinda yag tabakadan oluuor yeni dogan sivilce de deniliyor ben birsey yapmadim yuzunu hergun ilik su pamukla siliruum halada arada yuzunde bir kac yerinde cikiyor kimizi sonra sarimsi oluuor geciyor hatta bazen direk sari gorunup yavsca gidiyor istersen sende sor doktora gene bebegin ne kadarlik