Mesela ben hayatımda daha az insana yer veriyorum o kişiler ailemden bile olsalar eğer dedikodu vs ortamı olacaksa gitmemeyi gelmemelerini tercih ediyorum, komşularla veya kızımın okulundan annelerle hepsiyle görüşürüm konuşurum ama selamlaşmak hal hatır sormak sadece ilerleyince bir komşu hemen öbür komşunun dedikodusunu yapıyor veya bir veli hemen öbür annenin dedikodusunu yapıyor buna mahal vermiyorum genellikle, beni ilgilendirmez bizi ilgilendirmez, ölüm var hakkın sahibi var özellikle de annemi kaybettikten sonra ölümün o soğuk tarafını görünce bu dünyalık şeyler beni cezbetmiyor açıkçası