Mrvaltndsss Dgnbsr gec uyuyor o yuzden gec kalkiyor biz 9da uyuymus oluyoruz 7.5ta kalkiyor 11e ilk uykusu 4te 2. Uykusunu yapiyor 23 e kadar yine uyku araligi cokk degil mi bu ayda cocuklar en fazla 4.5 saat uyanik kalmali
Ebruceyda witcher disleri benimkiyle ayni. Bizim suan azilar sismis durumda belki sizinkini de o zorluyordur. Bence oyle kotu oldugu zamanlarda calpol verebilirsiniz rahatlar cocuk. Doktor bana ver dedi.
Birannisbirbebis Dgnbsr 1 yaşından beri bambaşka oldu neredeyse 15 aylık olucak. Yaramazlık,inat,kendini yerler atma,sebepsiz ağlama krizleri😅 dişleride çok zorluyor kesinlikle onun etkiside çok büyük bir çıkartsalardı 🫠
Gulse_54 Dgnbsr benimki bazen çizgi film e dalıp güzel yiyor mesela bugün çizgi film izlerken bir kase çorbayı icirdim sanırım bu bebekler memeye güveniyor