Dgnbsr witcher diğer dişler de benden bu kadar çekmedim geçen gün ateşlendi artık diş dedim ve 2 gündür diş görünüyor
Sedaalya Dgnbsr allah yardımcımız olsun büyüdükçe daha zor gibi sanırım. Yine de sağlıkları yernde olsunda napalımmm bu günlerde geçicek 🤗
Ayshe54 Dgnbsr Allahım benim oğlumu anlatıyorsunuz hepiniz. İştah sıfır ya. Yerdi benim oğlum bu zamana kadar ama hiçbirşey yemiyor bu ara. Geceleri uyanıyor hep. Allah can sağlığı versin ama zor bir çocuk olmaya başladı. İstemediği olunca ağlamalar felan
Mrvaltndsss Bizde 13. Aydayiz masallah deyim ilk zamanlar istahsizligi vardi ama suan sevdigi seyleri yapiyorum yiyor uykularimizda masallah yani biz gayet iyiz bence bebeklerinizle alakali bi durum benim bebegim dis cikarirken istahsiz oluyor ama uykusunu etkilemkyor gunduz 2 uyku 1er saat aksam 9da uyur bi kac kere mama ya uyaniyor sabah 7.5ta baba diye uyaniyor😀😀
Dgnbsr Mrvaltndsss Bizim uyku düzenimiz değişik ben ne zaman uyursam o zaman uyuyor öğlen uyutmasam uyumaz
Birannisbirbebis Dgnbsr 1 yaşından beri bambaşka oldu neredeyse 15 aylık olucak. Yaramazlık,inat,kendini yerler atma,sebepsiz ağlama krizleri😅 dişleride çok zorluyor kesinlikle onun etkiside çok büyük bir çıkartsalardı 🫠
MinikMucizem38 Dgnbsr 13. Ay aynısı fazlası yıkadım gözler gidiyor uyuyor hop açıyor gözleri kalkıp oturuyor tam 2 saat uyumadı direndi ama bende 2 saat pes etmedim ne kol kaldı ne bacak başıma ağrılar girdi az önce uyudu birde sabah 5te kurulmuş alarm gibi kalkıp oturuyor kesinlikle geri uykuya döndüremiyorum Allah yardımcımız olsun 😪
Mrvaltndsss MinikMucizem38 gece o sekilde kalkiyorsa ya gunduz uykusunu fazla uyuyor yada az uyuyor bu ayda gunduz toplam 2 saat uyumasi lazim yani 1er saat sabah ve ogleden sonra. Ben bebegimi uyandiriyorum bigun 1.5ar saat uyudu toplamda 3 saat yani ayni sizin gibi sabah 4 te 5 te kalkti uyumak istemedi sonra hemen geri duzene soktum
Dgnbsr Mrvaltndsss akşam uykusunu 23de yapıyoruz en geç 9 da tamamen uyanıyor zorla 14 te uyutuyorum 2saat uyurdu bu aralar en fazla 45 dk uyuyor onda da uyanıyor tekrar uyutuyorum
Mrvaltndsss Dgnbsr gec uyuyor o yuzden gec kalkiyor biz 9da uyuymus oluyoruz 7.5ta kalkiyor 11e ilk uykusu 4te 2. Uykusunu yapiyor 23 e kadar yine uyku araligi cokk degil mi bu ayda cocuklar en fazla 4.5 saat uyanik kalmali