Fatosela merhaba geç gördüm ama cevap vermek istedim oğlumun 6 aylıkken farkettin yogun şekilde 13 aya kadar ses geldi hatta oynuyırdu dizkapağı 3 ayrı ortapediye getirdim bebeklerin esnek olduğunu dediler d vitamini aksaltma dediler yürümeye başladıktab sonra azaldı ama huysuzlanınca veya sinirlenince gene yapıyor şuan tam 2 yaşında