@Ayseguli
Aysegulisaa54 saa54#2405854 evet diz kapağının oynadığını gözle görüyorduk prof Hakan ATALAR onemli bir şey değil olur dedi, doçent (ozel)yan tarafta yukarıdan gelen bantlar var hareket ettikçe onlar atıyor dedi içiniz rahat etmeyecekse röntgen cekelim ama gerek yok aileleri rahatlatmak için çekiyoruz desi biz istemedik yaklaşık 2.5 aydır var şimdilerde azaldı ama.Sikmayin canınızı önemli bir şey değildir sizinki de ınşallah.Bebeginiz kaç aylık?