Busranur006 şöyle bir durum olabilir mi ? Benim kızımda demir başlanırken doktor uyardı, demir damlaları kabızlık yapabilir diyr, eğer yaparsa bir kaç kez farklı marka deneyeceğiz, fakrlı yollar bulmaya çalışacağız ama diyelim ki bulamadık, o zaman kan değerlerine bakacağız, eksiği yok ise bir süre daha demir damlasız devam edeceğiz.. ama demir kullanmayacağız demedi, kullanmanın koşullarını anlattı. Ancak benim kızımda kabızlık yapmadı ve her gün kullanıyoruz. Ben de anlamıyorum insanlarız doktor demir ver diyor vermiyor, komşu teyze kimyon içir diyor içiriyor.. sabır yaw :))