Linaoykum_ bizde tatile gidelim diye düşünüyoruz 2 cocugu kayınvelideme bırakıcaz 2 tanesini yanımıza alacağız ama ben kararsızım zor olur mu diye düşünüyorum tabi hala bir hazırlık rezervasyon falan yok ortada geçen gün eşim otel ayarlatacaktı durdum onu biraz daha düşüneyim diye birde bayramda her yertıklım tıklım çok kalabalık olur🫣