Memet kadım doğum doktoruna randevu alıp neden girmiyorsun bayrama kadar beklemene gerek yok, son adet tarihin nedir, 1 aylık sa en azından keseyi ve bebeği görürsün ablamda dün şans eseri 4 haftalık gebe olduğunu öğrendi hastaneye gidince, kese ve minik bebek de göründü ultrasonda yani mercimek kadar ama en azından var mı yok mu belli olur, bence bekleme bayrama kadar beklemenim sebebi nedir?