Memet ben henüz doktora gitmedim işte adetim geçtikten 4 5 gün sonra test yaptım çok silik çıktı hamilemiyim değil miyim henüz bilmiyorum bugun yaptığım 3 testin biri bozuk diğer ikiside negatif çıktı, cuma günü doktor randevum var oraya gidicem zaten 14/40 da eğer varsa hamilelik zaten çıkar yarın girerim söylerim tabiki sonucu, siz bidaha ne zaman gidiceksiniz doktora