Edanury yani benim düşüncem ilkini bi büyütmek, sonuçta onun da anneye ihtiyaç duyduğu bir dönem , hamile kalsam kızıma haksızlık olur gibi geliyor yetemem yeteri kadar ilgilenemem daha çok yorulur daha agrasif falan olurum 2 yaşına girecek daha bezden çıkarıcam memeden kesicem bunlar zor ve ilgi alaka isteyen süreçler o yüzden bizim öyle bi düşüncemiz şuan yok 🥰 ilerisi için Allahım hayırlısını nasip etsin diyim sizinde gönlünüze göre versin 🤍