Edanury ara farki cok degil ama her yasta zorluğu oluyor bence kizim 3 yas sendormjnda devamli isyanda aglamada
Maviimm oglan asla uyumuyor 8. Ay sendromunda devamli ağlıyor kucak istiyor ek gida yemiyor dis cikarma sureci asiri sancili kiz disari cikmak gezmek istiyor oglan daha yuruyemedigi icin parkta durmuyor mizil mizil büyüğü yemek konusunda secici küçük desen ek gidada hic bisey yemek istemiyor bende kafayi yiyecem yakinda. Daha say say bitmez ikisi gece ayni anda uyanirsa vay haline genelde büyük cocuk rüya görüp bagirirsa küçüğü de uyaniyor ve ikisini geri uyutmasi cok sor mesela dün gece sıfır uyku bana. Gece gündüz asla dinlenme yok hayatim bitmiş durumda yani az kaldi diyorum sabrediyorum büyüdüklerinde bende rahat edeceğim diyerek kendimi avutuyorum tabikide her 2 cocuklu anne benim kadar zorlanmiyodur ama inan tek cocuk hic cocukmus böyle diyenleri anlamazdim ama haklıymışlar 🤕