Arelmom33 asiltobebeto bizde bugun olduk ateşi yok ama cok huzursuz 2 saatir aralıksız aglamaktan helak oldu
Mrlbyc PembeBattaniye oğlum sabah 4. Ay aşısı oldu akşama doğru ateşi çıktı 37,5 şuan sizin ne kadar sürmüştü
PembeBattaniye nolmuskine aslında ateşi olduğundan değil de çok huzursuz olduğundan vermiştim ben calpolü durmuyordu çünkü hiç ve ağrısı olduğu belliydi o gece bir daha hiç vermedim zaten kızım da 6 aylık oldu neredeyse teşekkür ederim 🤩
Lylasl Sadece 4. Ay aşısında ateşi çıkmıştı sabaha kadar uyumadım 4 saatte bir calpol verdim sabah düşmüştü