[silindi] silaa66 Maşallah prensese ömrü boyunca sabırlı olsun aman diyim💜, adrenalin pek iyi olmuyor 😃
Milena17 Doktora sordunuz mu? Çünkü biz de diş sanmıştık hayır dedi damaklarda kalsiyum birikmiş salya akıtıyor diş çok erken demişti
[silindi] silaa66 Umarım hep böyle gider. Ben sakinlik neydi unuttum.. Yemek? İçecek? Ya da kıyafet? 😃😃
Nursena0606 [silindi] çok normal. Oğlum 3 ay 15 günlük çıkardı. Diğeri de 5 gün sonra çıktı. Diş olduğundan eminseniz normal
[silindi] Nursena0606 Belirtiler diş, tecrübeli arkadaşlarımda ( @kasimonbes ) onayladı. Yarın kontrolü var doktorda onaylarsa eğer tahminlerim doğru çıkacak.. Çünkü jeli sürünce rahatladı ve uyudu canım
Elfgrn Neva_annesi1 yanlış canım o şekilde pek etki olmuyor paketi açtıktan sonra çıkan diş tarafına dök elinle yedir hemen etki ediyor dişe dökmeye izin vermezse eline dök öyle uygula
kasimonbes [silindi] askolsun beni unutmussun yorumunda 😂 ben demistim once oraya bir de +Eylul yazar misin 😂
kasimonbes [silindi] zaten buyuyunca evlatlari oluyor kucukken ilgi sifir hep boyleydi bu devran yine boyle
[silindi] Nilossssss Kakayı çok yapıyor canım mesela bugün 3 kere yaptı bakalım akşama kadar daha kaç kere yapacak Normal de günde bir kere yapardı