Sabah 5.30dan beri uyanık 8.30a kadar üç kere kaka yaptı. Saat 1e doğru mama içti. Ve zar zor uyuttum. Uyurken hep inledi. Her kucağıma alışımda kustu. Diş kaşıyıcısı ve oyuncaklarını hatır hutur yedi. Asla yatmak istemedi ve kucakta gezmek istedi. Kucakta bile ortalığı yıktı. Meğersem dişmiş problemimiz. Eşim hemen tetagil aldı geldi. Sürünce çocuğuma resmen rahatlama geldi. Ama hala inliyor ve mamayı zor içiyor. Uykuya geçiş yapamıyor.
Yani daha 3 aylıksın oğlum nasıl diş çıkarıyor olabilirsin. Karnımdaykende haftası hep önde gidiyordu. Ataklarıda 1 hafta önceden yaşamaya başladı. Utanmasa yaşına girecek.
Sonuç olarak bu aylarda diş olması normal mi?