Emreninannesi- ben çalışıyorum ama genelde evde olduğumuzda sabah 7de 7.30da uyanıyoruz yarım saat 45 dk sonra peynirli yumurta krem peynir pekmez ekmek içi çok seviyor ıhlamurla birlikte patates kızartması bazen sonra kendi kendine oynar ben evi düzenlerim onunla oynarm 1 saat yakalamacılık işte saklambac filan oynuyor benle 8 aylık yürüdüğü icin koşuyoruz biz artık evin icinde .. 11.30 12 gibi yogurt yediriyorum meyveli 1 gibi uyur suanda uyutuyorum mesela 2.5 3 saat uyur çorba iciririm o uyurken islerimi yaparım sonra bebek arabasıyla parka gideriz orda biraz oynarz ordan markete gideriz gezeriz böyle ben isimlerini söylerim oda tekrar etmeye çalışır sonra eve geliriz akşam yemeğini yediririm duşa girer 8.30 9 gibide uyur . Baba dede ayşe ali hatice haydi gel var yok evet dayı der mesela ona kızdıgımda oda bana kızar hıııı der parmağını sallar sonra şarkı söylediğimde iste ali babanın cifligi hayvan taklitlerini yapar ben biraz geveze ve konusmayı cok sevdiğim icin hic yorulmam hep anlatırım 🌸