Emreninannesi-
Genelde 8/8.30 gibi uyanır, gece uyku saati aksamadığı sürece, sabah kalktığı zaman formul mama veriyorum 10 gibi kahvaltı yaptırıyorum peynir yemiyor her türlü çeşidini yumurta,zeytin, domatesz, salatalık,bal kefir yada karadut özü veriyorum bu aralar 2 yumurta yiyor (haşlanmış) oyuncaklarıyla oynar ama eskisi kadar oyuncaklarıyla oynamaz genelde peşimde gezer 😂 12.30/13.00 gibi öğlen uykusuna geçer tek uyku uyuyor o yüzden 2-3 saat uyur uyandığında ya çorba tarzı yada muhallebi tarzında yemekler yer, evde meyve varsa yediririm yoksa bazen hoşuna gittigi için çubuk kraker yer, aksam yemeğinde biz ne yersek ondan yer, asla benim yedirmemi istemiyor aslaaaa kendi yiyor o yüzden, uykuys geçiş içinde ya gece maması yada süt yapar veririm 9.30/10.00 arası da gece uykusuna yatırım
Kelimelerine gelirsekde bilinçli şekilde anne,baba diyor, su ya bazen ağzıyla su içer hareketi yapar yada su der, kediye miyav der, hala, ağaç,araba,bak, attı,giy, ayakkabı, gel, hayır,dede, hadi,mama,meme,erik, devamlı dedikleri bunlar ama söylediğim şeylerin bazılarını o an tekrar eder bu aralar amca öğrendi, el,ayak, göz,burun, ağız,sac,kulak, göbek nerde diye sorunca gösterir, ördek, arı,aslan,inek,kuzu, köpek,kedi ne yapar dediğimde seslerini çıkarır, tv de izlediği sevdiği bi iki tane videoda ki şarkıların nakaratini söylemeye çalışır “my name is lala” denilen yer gelince kendisi lalala diyor gibi, bici bici yapalım diyince dediğimi tekrar edip üstündekileri çıkarmaya çalışıyor ama beceremez 😂 bici bici diyip banyoya gidiyor, baybay gidelim mi asla demiyorum çünkü hemen kanıyor dışarı çıkmak istiyor, ayakkabılarını giymeye çalışıyor devamlı, bana sürekli terlik giydiriyor 😂 gibi aklıma bunlar geldi uzun oldu kusura bakmayın 🙏🏻😂
Emreninannesi-