Yagmurrrtt merhabalar bebeğim iki aylık ve bende sürekli sağıyorum resmen elektriğe bağımlıyım, 4 5 saat sağmazsam mastit oluyorum. Bebeğim memeden hiç emmiyor, ucu biberon ucuna benzeyen bir silikon uç aldım onu deniyorum iki gündür bi emiyor bir emmiyor. biberon alışkanlığı varsa tavsiye edebilirim.. Birde Bi arkadaş daha yazmış giyilebilir şarjlı pompa almayı düşünüyorum.yorumlarında tek pomponın bile işe yaradığı ve Bir şarj ile 2 3 kere sağım yapılabildiğini yazmışlar. Yazan arkadaş dönüş yaparsa inceleyeceğim. Sütten kesmek yerine bu daha kolay olabilir. Yoksa dediğiniz gibi bebek ağlıyor insan süt dökülmesin vs diye kalkamıyor bile hemen 😕 günde kaç saat elektriğe bağlıyız.