Arse_18_yek Ebrs valla canım bilmiyorum ki banada doktorum diğer mamalara göre şeker oranı daha fazla bunun dedi gaz da çok yapıyordu o yüzden sma ya geçtim bende
Ozgesert Masalinannesiii güzel bir mama biz de onu kullanıyoruz normalde seviyor da tok da tutuyor ama bu aralar işte yemiyor 😔
tczehra [bilinmeyen] aptamilin kaşıkları güzel ama 6 aydan sonra verseniz daha iyi değilmi normal aptamilin devam sütünü verip içine azcık pekmez ekleyebilirsiniz aslında içer öyle bence