Avrupa’da bazı ülkelerde çalışan kadınlara çok güzel kolaylıklar sağlandığını duymuştum. 2 yaşına kadar bebeğini büyütmene ve bu sırada para yardımı yada maaşı sanırım tam emin olmamakla birlikte bir ödenek bile veriliyormuş. İşten de çıkarma gibi bir durum olmuyormuş. Yani hem çocuğunu büyüt hemde iş hayatına geri dön diye kadını teşvik ediyorlar.
Bizde en az üç çocuk deyip çalışan kadına 4 ay ücretli izin layık görülüyor o da kırpılarak. İşinden çık, evinde otur demektir bu. Kadını iş hayatından soyutlamaya çalışmaktır.
Benim de Kasım ayında ücretsiz iznim bitiyor şu an idare ediyoruz ama sürekli zam zam illa işe geri dönmem gerekecek, bebeğimi nasıl bırakacağım şimdiden geriliyorum :(