[silindi] çok zor olmalı ki düşüncesi bile çok üzücü anne için😕bende çok istiyordum çalışmak ama bunları düşündüğüm için cesaret edemedim, varsın eksik olsun bi şeylerimiz, tatile gidemeyeceğim, alışveriş vs sadece gıdayla sabit kalacak çocuk hariç, ve daha benzer kısıtlamalar.. Allah herkesin yardımcısı olsun kolay değil tabi ama bir çocuğun anneye ihtiyacı var hiç yoktan anlama yaşı 4 olduğunu dr pedagoglar bile kabul etmişken, erken yaşlarda her çocuk kabul edemebiliyor annenin yokluğunu ki benim kızım babasını göndermeye bile alışamadı