Ne gündüz ne gece….. Daha 50 günlük bebesin sen yaaa… Senin uyuman uyanman Yemen ve tekrar uyuman gerekmiyor mu… Diye Kim bilir kaç kere kendi kendime konuşuyorum.. Hayır yani birde gecenin 4 ünde ben uyusun diye gözüne bakarken o pis pis sırıtıyor. Sanırım bunlar iyi günlerin annecik demek istiyor..