kubraguzeloglu bende böyle post açtım. Yaşına girdiğinde tutunup kalkmıyordu doktor fizyoterapiste götürün falan demişti çok üzülmüştüm. Teşvik etmek için çok uğraştım. Kollarını ayaklarını kullanmayı öğretmeye çalıştım. Sevdiği şeyleri koltuğun üzerine koydum. Minik bir tabureye oturtup ayaklarını gösterip yere tabanlarını yere vurdum tabi ki canını acıtmadan. Taburede otururken karşısına geçip ellerinden tutup kendini öne atmasını bekledim. E bebekten ilk arabam diye birşey var 150-160 lira arası onu aldım üzerine oturttum ayaklarıyla git gel yaptı. Emeklemiyordu dönerek gidiyordu. Önce koltuğun üzerine çanta koymuştum koltukta oturuyordum bebeğimde yerdeydi çantayı almak için uzandı dokunmadım bakmadım tepki vermedim. Zorlana zorlana ayapa kalktı. 3-4 deneme sonrasında sağına soluna istediği şeyleri koydum adımlasın diye yaklaştokça uzaklaştırdım. Sonrasında emeklemeye başladı. Şimdi 14. Ayına girecek henüz yürümüyor ama kalkması emeklemesi çok güzel. Eşimde 15 aylık yürümüş herşeyin bir zamanı var bizim elimizden geleni yapalım bebeklerimiz hazır olduklarında yaparlar kendinizi üzmeyin