kubraguzeloglu Merhaba anneler benim kızım 1yasina girdi 2ay gecti bile ama hala yürümedi sizinkiler nezaman yürüdü yada yürümesi için ne yapmam lazim
Ysgl26 kubraguzeloglu 5 gün sonra yaşına girecek yürümeyi bırak tutunup kalkmıyo bile. Ama ben de 1 buçuk yaşında yürümişüm bana çekmiş demekki oğluş. Yapabileceğiniz bişy yok zamanı gelince yürür elbet..
Feyzosumunannesi kubraguzeloglu benim.kizimda 12 ay 28 günlük koltuk kenarlarında yürüyor karşılıklı geçip bırakınca 7 8 adım atıyor ama bi kaç kez düştü korkuyor sanırım elimizi bırakmak istemiyor ne zaman yurucek bakalım artı hiç emeklemedi
Deletedmom_68 kubraguzeloglu kendiliğinden mi oldu teşvik mi ettim bilmiyorum ama ben ayağa kalkmaya başladığından itibaren bi pufum var onun üzerine oyuncak koydum koltuktan önce bir adım sonra iki adım derken mesafeyi uzattım ilk bana tutunarak atıyordu adımlarını sonra bana tutunmamaya başladı sonra da yürüdü 10 ay 10 günlüktü
sarmaliklahana kubraguzeloglu 1. Yas gününe 1 hafta kala desteksiz yürümeye başladı kıızm. Biz hiç bişey yapmadık 3 ay emekledi sonra kendi çabası yürüdü. Hatta yürüme arkadaşı almıştım yüzüne bile bakmadı, 🙄
Uyutanne 18 ayına kadar yurumemesi doktorlar tarafından normal kabul ediyor lütfen buraya bunu yazıp başka bebeklerle kıyaslamayın, şimdi gelirler benimki 10 aylıkken yürüyordu 11 aylıkken koşuyordu diye övünen anneler 😑
Ysgl26 Uyutanne eee bebekleriniz ne zaman yürüdü diye sorulmuşsa 10 aylık yürüdü cevabı övünmek mi oluyo?
Zeynepcndr3 kubraguzeloglu Her bebek farklıdır arkadaşların dediği gibi 2 hafta önce 1 yaşına girdi sonra yürüdü hemen sorduğunuz için söylüyorum canım övünmek için değil 💛✨
Deryak52 kubraguzeloglu Bir ay sonra yaşına girecek destekli yürüyor desteksiz hiçbir şekilde durmuyor yürümek felanda istemiyor geç yürür benimde öyle geliyor banada tek elle bile yürümüyor
Tgbtn kubraguzeloglu oğlum 11 aylıkken yürüdü. Oğlumdan 20 gün büyük bir arkadaşımın oğlu var o daha yeni yeni yürümeye başladı 15 aylık. Her bebek farklı insan yürümeye başlayınca zor tutuyor şimdi koltuk sandalye tepelerinde 😅
RenaAyaz 10 ay 15 gunluk oglum elinden tutsak ayakta durur ve ya kendisine bir sey lazim olursa kendiliginden kalkar ama boyle kendisi yerden kalkipda bi yere tutunsun siralasin filan yok
Uyutanne Ysgl26 bazı anneler bisey zannedip baya geç kalmış benimki 9 aylıkken yürüdü 7 aylıkken sıraladı 10 ayda yürüdü gibi sanki nispet yaparmiscqsina yorum yapıyor. Herkes için geçerli değil ama yazısından belli oluyor
Leylasiva kubraguzeloglu öncelikle her bebeğin gelişimi farkli benim kızım 11 aylık adım atmaya başladı 12 aylık yürüdü bence en büyük etmen yegenlerimin olmasiydi onlar yürüyordu benim kızım onlara baka baka öğrendi diyebilirim. Ama abimin kızı başka şehirde 18 aylık yürüdü
Msrc kubraguzeloglu 17 . Ayında 😂 benım oğlan uyusuk yürümesi için alan oluşturun benım ev dardı genelde parka cıkardım dışarıda dhaa çok dıkkat cekıcı şeyler oldugundan yürümesi gelişti . 1yasından beri koltuk sıralıyordu fakat elını bırakmıyordu her bebek kendıne özel zamanla yürüyecek siz içinizi ferah tutun.
Ysgl26 Uyutanne evet insanı tedirgin eden tipler var öyle malesef. Gerçekten benim bebeğimde bi sorun mu var diye düşündürüyolar