Cagla-rTufi 4 aylık olacak 1 kez bile aynı yatakta uyumadım park yatağında uyur çok tehlikeli allah korusun bi defasında odasına yaptığımız büyük yatağında kitap okurken uyudu kalktım yanından içim geçer zararım olur diye çok korkarım. 1 yaşına kadar aynı oda farklı yatak konusunda ısrarcı doktorlar çokta haklılar sizde kendi yatağına koyun inanın sizde daha rahat uyuyacaksınız bebişte