Cagla-rTufi kendi evimdeyken park beşiğinde uyur, ailemin evinde kalıyorum bazen eşim gece çalışıyor 2 gece yok. O zamanlarda da yer yatağı yapıyorum, yanımda yatiriyorum. Aynı odada da kalmayı seviyorum, beraber uyumayı da. Büyüyecek, bir daha ne zaman onunla uyuyacağım bugünler benim için çok değerli. Yanlış da olsa seviyorum🫶🏼 ne olacak ki, bende küçükken anne babamla uyuyordum arada çok da mutlu oluyordum. Belli bir zaman sonra odayı ayırırım bebisimin durumuna yaşına göre♥️ şuan gece beslenmeleri hala devam ediyor.