Kolunda herhangi bir yeri hafif tirnaginizla çizin bakalım kabarıyor mu,eğer kabarirsa kurdesendir. Benim oğlumda da vardı,belirli tahliller yapıldı ona göre ilaç verildi ilaçlarını kullanınca fayda görmüştük. Hiç bir zaman tamamen geçmedi ama küçüklüğünde ki gibi de olmadı bir an önce doktora gidin ki tetkikler yapılsın. Merak etmeyin iyilesir geçmiş olsun