Aynısı bir haftadır benim kızımda da çıkıyor çocuk doktoruna götürdüm baktı alerji doktoruna yönlendirdi. Ben sabır taşı ile emzirmeyi sonlandırmaya çalışıyorum bazen öyle emiyor acaba ondan mı oldu diye düşündüm ara ara böyle çıkıyor sonra geçiyor özellikle de bişey yedikten sonra çıkıyor. Gittiğim doktor bana zatiden damla ve krem verdi. Kremi çıkınca sürüyorum kasinmasin diye.