Berra_K Ysgl26 gece uyusun ben de rahat rahat uyim gündüz uyumasin 😂😂tabi 6. Ayında falan yapsın bunları suan daha çok küçükler gündüz de hiç cekilmiyorlar yalnız bırakmıyorum mesela bütün işim kalıyor
Ysgl26 Berra_K deme öyle deme gündüz de uyusun gece de.. uyumayan çocuk çook zor bende var bi adet. Allah düşmanıma vermesin uyumayan çocuk..
Cagla-rTufi Yalnızım sanıyorduumm, çok mutlu oldum şuan, oğlum 67 günlük bugün ilk drfa uykuya direndi ağlıyor sürekli ağlamak istiyor vs yetersiz miyim dite düşünürken postta rastlamam :)
Senazz11 Berra_K deflarca kalkıyor gözlerimin altı mosmor ve şiş gözumun içi kıpkırmızı başımda ağrı geberiyorum şuan uyku haram
Berra_K Ysgl26 bu 10 çocuklu teyzeler nasıl bakıp büyütmüş ya ben bir tane zor bakıyorum aşırı zorlanıyorum ama çok güzel bir duygu be ilk çocuk çok baskaymis
Sinem61 Berra_K alışkanlıklar 4 aydan sonra başlar şu an alışkanlıktan değil gerçekten sizin kokunuza ihtiyacı olduğundan öyle yapıyordur. Bol bol sarılın annesi bu günler geçecek bana da derlerdi inanmazdım hatta geçecek dediklerinde sinir olurdum ama gerçekten geçiyormus.
Berra_K Sinem61 sabahtan beri bıdı bıdı çekirge şarkısını açıp oynuyorum sirk maymuna döndüm iyice sırf zaman eğlenceli geçsin diye yoksa hep kucakta hep beşikte çekilmiyor 😂😂
Ysgl26 Berra_K 10 çocuklu teyzeler öyle büyütmüş işte ilgi yok alaka yok bakım yok bilgi yok.. allaha emanet.. en büyük çocuk hepsine bakıp büyütüyodu
Hilalkahraman Evet uyumayabiliyor bebekler ona bol bol uyku diliyorum 🥰 bebek arabasıyla dışarda uyutabilirsiniz ya da sling veya kanguruya takıp dışarda yürüyebilirsiniz ve ya evde 👌 ya da alın göğsünüze birlikte banyoya girin köpükle yıkamanıza gerek yok ılık suyun altında durun su hem gazına iyi gelir hem sizle birlikte kendini güvende hisseder ama bol bol o kokusunu çekin çünkü yenidoğan kokusu geçiyor ve çok özlüyorsun 😔🥰
Berra_K Hilalkahraman yiaaa her saniye öpücüklere boguyorum bitiyorum bu çocuğa ben ilk çocuk bambaşka ❤️
Mustafayigitvebeytugannesi Berra_K Aaa başlığa girerken sizin bebeğinde 2 aylık olacağını tahmin etmemiştim benimki de tam bugün 2 aylık oldu Çarşamba günü de aşısı var bugün beni sinir etti ya bide üçüncü çocuk ama kendimi tecrübesiz hissettim deli oldum.. şuan bile hala uyanık ve ağlıyor 😔
Berra_K Mustafayigitvebeytugannesi benim ilk işte beni bir düşün 😂 aşı olduğu gün çok güzel uyudu ama bu arada ben aşı olduğu gün çok etkilendim ya iki bacak bir kol yavrum benim çok ağladı ya
KubraZey Berra_K benimkide 35 günlük bugün sabah 10 dan bu yana asla gözünü kırpmadı emzirirken dalıyor daha sonra yerine koyunca hemen uyanıyor ağlıyor aynı gazı yok karnı tok uyanık oluncada emmek istiyor ama göğsüm de asla dolmuyor kollarım yoruldu
Sedsedsed Ysgl26 8.ayda noluyooooo biz suan 7 ay 20 günlüğüz yani 7bitti tamamen türkiyede böylemi deniyor bilmiyorum. Ama haftalardır inanılmaz sinirli huysuz uykusuz bebek