Berra_K 2 buçuk aylıkken sabah 9 da uyandı akşam 10 da uyudu her şeyi denedim 15 dk kucağında uyudu sadece ve emzirirken o kadar. Keyfide yerindeydi etrafa bakıyor bana bakıyor gülüyor ama asla uyumuyordu. Sonra öğrendim ki atak haftası algılar açılıyormuş sonra düzeldi. Ama ara sra ysptı şimdi yine başladı. Ama açık havs ve duş o zmn resmen bayılıyor.