Erencinarinannesi Ilgazege1 sağlık Ocağı verdi ben her ay düzenli gidiyorum üç gün önce gitmiştim doktorum sağlık Ocağı başlar dedi bende tamam dedim çıktım
Erencinarinannesi ahmetseliminannesi ağladığı için öyle olmuş dedi sabah kalp için eko çekilecek acil de bebek eko yok dediler sabah fakültedeki doktoruna gidicez
Erencinarinannesi OptimusPrime bilmiyorum aşılar kafamı çok karıştırdı şu an inanın bilmiyorum eşim vurdurmayalım diyor doktor ağladığı için dedi bişey demedi sabah kalp doktoruna gidicez kendi doktoruna
Ecelila OptimusPrime nerden duydunuz menenjit acısından ölen bebei internette baktım bulamadım çok üzüldüm
OptimusPrime Ecelila aşıgakkındabilinmeyenler sayfasında bayan yorumlara yazmıştı vitamingillere de bakabilirsiniz orda okudum yaşadığı sıkıntıyı :(
Unicorn Erencinarinannesi çokgeçmiş olsun çok ağladığı durumlarda yüzüne üfleyin katılarak aplamasını durdurur
Erencinarinannesi Kalpteki delik kapanmış 😊çok mutluyum 🙂 dün ağlaması nı da aşıya bağladılar aşı vurulduğu için canı yanmış içinden ateşlenmiştir dedi doktor
Tuba_01 Erencinarinannesi çok iyi kapanması 👍🏻 Aşı kaç tane oldunuz acaba bizde 3 buçuk aylığız 26 sında aşımız var bende korkuyorum 2 aylıkta huzursuzluk olmadı bunda ne olur bilmem
Erencinarinannesi Tuba_01 2 tane vurdular biz 2 aylık aşımızda da çok ağladık evde sonra ateşi çıktı yani aşı günleri bizim halimiz çok vahim
Ebrrtlhamlike Tuba_01 merhaba benim ikizlerim de 3 buçuk aylık, 26 Temmuz da 4 bitecek. Şimdiden AŞıyı düşünüyorum kaç tane yapacaklar acaba?
Zeynebsmom Cydvrl isterseniz bi doktora danışın biz dün aşı olduk kan damlası verdiler doktorumuz verme dedi hem 4 ay o damla için küçük bir ay dedi hemde 6.ayda kan sayımı isteyeceğim ona göre başlar yada başlamayız dedi
Tuba_01 Ebrrtlhamlike 2 tane diye duydum biri de 3 tane biri ağızdan dedi ama bilemedim bende 2 sanırım canım