Erencinarinannesi aşıların yan etkilerinş çok okudum instagramsan aşıhakkındabilinmeyenler sayfasında her aşı yan etkileri prospektüslerini okuyabilirsiniz yorumlardada yaşayan insanlar neler yaşamış hangi aşı sonrası ne olmuş okuyun derim.
Bundan sonraki aşıları nasıl yaptıracaksınız?
Doktorlar çoğu zaman aşıdan kaynaklansa dahi söylemiyorlar işte. Siz hak kazanacağınız için çocuğunuza dikkat edin. Çok geçmiş olsun. 2. Ay aşısını yaptırıcaz bizde aralıkta okudukça vazgeçtim eşim zorluyor yaptırıcaz diye hiç içimden de gelmiyor yaptırmak yan etkileri çok ağır. Genelde 2. Ay aşısından sonra meme reddi, besin alerjileri, epilepsi nöbeti oluyormuş. Her an yaptırmaktan vazgeçebilirim. Belki yaşına gelince 3 4 yaşlarında devletin aşılarını yaptırırım ama şuan küçük ve gönlüm razı değil. Rabbim evlatlarımızı korusun🙏🏻