Kubramomy sağım yapın kendinizi daha çok minik bebeğiniz bol bol tutturun yine göğsünüzün sonra sagdiginiz sütü verirsiniz sütünüz varsa yoksa mama verin üzülmeyin ama benim sütüm taşıyordu hep dolaba doldurdum ama bebeğim rahatsız keşke diyorum o iyi olsunda hiç süt almasın mama yesin