Benimde en büyük yaram desem hep hayalimdi sadece anne sütü vermek 28 gün oldu doğum yapalı sezeryan oldum bebeğim erken doğdu aşırı minik bir bebek gogus uçlarımı ağzını alamıyordu baya 2 hafta zorladım tuttu tam tuttu diye sevinirken öğrendim ki çocuk kilo almıyor hem meme hem mama şeklinde ilerliyorum mama çok vermek istemiyorum ama memeden ayrılınca çığlık çığlığa oluyor doymuyor ve sutum yetmiyor mecbur veriyorum etrafimdada çok konuştular sütün var ver mamaya alıştırma vs vs mamaya alistirmiyim derken çocuğum aç kalıcak.