Morportakal _Koncuy_ Bugün götürdüm doktor çok hafif dedi yok denecek gibi o yüzden kesmeyelim konuşmasını bekleyelim dedi
Morportakal ahmt_bebek6 bizim ki çok hafifmis kesmedi bugün o yüzden yok denecek gibi konuşmasını bekleyelim dedi
Theodora Morportakal 6 aylikken kbb’da kestirdik biz de oglumun dil bagini. Sadece uyusturucu sprey sikti o kadar bize de anestezi verirler demislerdi hic de oyle olmadi. Kbb goturun muayene etsin o soyler size zaten ne yapilmasi gerektigini.
Morportakal Theodora Çok geçmiş olsun. Bugün gittik biz de cerrahiye ama doktorumuz çok hafif yok denecek gibi o yüzden kesmeyelim konuşmasını bekleyelim dedi
waffle-seven-anne Morportakal canim brnim bebegim 40 gunluk dun genel cerraha gittik hemen kesti. Cok şükür bir aknti olmadi hafif kanadi doktorun odasindan çıkmadan bitti. Hemen de emmeye devam etti. Insallah sende hayırlısıyla atlatirsin
Morportakal waffle-seven-anne Cok geçmiş olsun size de. Ben de bugün götürdüm cerrahiye ama doktor çok hafif yok denecek gibi dedi o yüzden kesmedi. Konuşmasını bekleyelim dedi
Morportakal Mrysmg Çok geçmiş olsun size de. Bugün doktora götürdüm çok hafif dedi kesilmeye değer bir dil bağı değil dedi konuşmaya başladıktan sonra getirirsin şimdi kesmeyelim dedi