Morportakal 31 aylık oğlum var aşağı yukarı bende o aylarında öğrenmiştim dil bağını bir iki dr daha gösterdim evet hafif var dediler. Sünnet olacaktı gün almaya gittiğimde genel cerraha sordum hafif var isterseniz sünnetle keseriz dediler. Ama biz bir türlü gripten ishalden kurtulamamıştık o dönem o yüzden sünnette dil bağı da iptal oldu. Şuan çok net konuşuyor, duyduğu herşeyi söyleyebiliyor yeme de de sıkıntı yok. Taşınma olayımız oldu ondan sonraki devamlı dr muzaa da gösterdim kesilmesi gerekmez dedi. Boyutları oluyormuş bildiğim kadarıyla ona göre herhangi bir müdahale gerek veya değil diyorlar. Bu gördüğünüz post nedir merak ettim