Whitewomen35 benim oğlumda da aynı 4 ay 16 günlük dün diş doktoruna gösterdik. Tentegil diye bir jel verdi. Eczanelerden bulamadım. Bizim de azı dişleri çıkıyor bir de atak haftasindayiz onunda etkisi var. Emmiyor sürekli mız mız, eli ağzında, salya akıyor. Tek sıkıntı damakta şişme yok. Ama dişi dışarıdan görünüyor