Portologg bende aynı durumdayım benım kızım normalde sakın uysal bır bebektı sımdk oyle mızmız kı uyku duzenı herseyı bozukdu 6 aylık olduk
Benım yaptıgım dogal seylerı soyleyeyım canım
1.bebeklerın agız mendıllerı oluyor pamuklu onu ıslatıp buzluga koy soguyunca cıkar bebegıb agzına getırdıgınde damakları rahatlatıyor
- Taze sogan varya onun beyaz kısmınj damaklarına sür
- Karanfılı toz halıne getır zeytınyagıyla karıstır dokapta ıkı gun bekler sonra bebısının damaklarına gezdır cogu kısı bundan memnun kalmıs ama tabıkıde her bebek te durum farklı
- Diş kasıyıcılarını buzluga koy cıkarttıgnda bebegının damaklarını kasırsın
- Anne sutunu buzlukta dondur bıberojun emzık kısmına dok buzluga koy buz tuttugnda cıkart emZık gıbı emecek anne sütü hem şifalı hemde soguk oldugu ıcın damakları rahatlyacak bıldıklerım bu kadsr canımın
Diş jeli tetagil dıyorlar ama doktorumuz hıc onermedı ama ben o kadar uykusuz kaldım kı rıca ettım yazdırdım dış jelını ama onuda o anlık rahatlatıyor sonra tekrar kasınıyor kımı bebege hıc yaramıyor o yuzden dogal seyler kullanmak daha mantıklı gıbı geldı bana