Ayln91 Kakası sarı renkli hafif kıvamlı olurda korkma kabız değildir. Ama böyle afedersin keçi pisliği gibiyse katı böyle tek tek taş gibi o zaman ancak kabız denir dedi doktor ki anne sütü alan bebeklerde normal diyor 10 güne kadar
fatma_6141 Kubra226 kansızlık varmıkı kullanıyorsun kan damlası bana doktor 2 yasına kadar kansızlık cok nadır olur kullanmama gerek yok demişti gercektende hıc kansızlık yasamadık kan degerıne baktır boş yere kullanma
BetulDefnee Kubra226 ama asidi az olmalıymış direkt verince bizimki çok öğütdü sonra sütle karıştırıp şırıngayla verince sevmesede içti
fatma_6141 Kubra226 bence baktır bosuna kullanma cok nadır olur yenıdoganda 2 yasankadar ben hıc kullanmadım