Kubra226 bize doktor 10 güne kadar normal dedi , kontrole gittik kusmuyır karnı da sert değil bir şeye gerek yok dedi , sonra 11. Gün gittik yine de fitil yaptık çok az yaptı, sonra 15. Günde kendi yaptı . Ama bizimki 2.ayında ayına göre değişiyordur belki