Deletedmom_62 valla doğru düzgün yaptığım birşey yok açıkçası. Gündüzleri yüzümü yıkadıktan sonra garnier in hyaluronik aloe günlük nemlenrici jel kremi var yüzüme onu sürüyorum cildim normalde çok kuru çünkü benim. Akşamları da yatmadan önce yine garnier hyaluronik aloe yüz yıkama jeli ile yüzümü yıkıyorum sonra da rossman dan aldığım bir gece kremi var kendi markasının onu sürüp yatıyorum. Çok bile 🤣 tabii artık havalar ısındı güneş kremi de alıp sürmem lazım bir an önce hem yüzüme hem cildime . Cildim de cok hassas cunku