Tosbaaa Benimde vazgeçilmezim purest in c vitamini. Onu kullanmaya başladıktan sonra gerçekten cildim aydınlandı renk eşitsizliği bitmesede azaldı. Nemlendirici olarak bioderma kullanırım yıllardır mis gibi. Temizleme jeli olarak simple kullanırım çokça memnuniyet. Güneş kremi olarak mustela kullanırdım koruması harika ama çok cildi parlatıyor yağlı bi his veriyor. Yeni purest in güneş kremini aldım bakalım şimdilik memnun gibiyim. Bu kadardır rutinim işte ki özenmem bile kendime bunlar zorunluluk gibi gelir bana
minikoglummmmm Deletedmom_62 Dilan Polat’ın bütün bakım ürünlerini aldım bir aydır kullanıyorum fazla inanmıyordum ürünlerine denedim sicilce izi bile kalmadı yüzümde
Kubra1280 Deletedmom_62 sabah kalkınca yüzümü yıkıyorum bide nemlendirici gece yatarken de aynı rutin bazen kendimi şımartmak için gözenek temizleyici jel kullanıyom saçımi 8 ay önce çok kısa kestim öle işte 😂😂😂
Busragokceberra Esmaaydemir Yo hiç yanma olmadı acaba sizin aldığınız sahte olabilir mi bazen öyle çıkabiliyor hiç yanma olmadı bende
Esmaaydemir Busragokceberra ben Migros’tan almıştım sanmıyorum sahte olduğunu da demek her yüzü Farklı etkisi mevcut 😊
aylinbb Elitooo evet hamile ve emzirenler için retinol kadar etkili olmasa da bakuchiol serum öneriliyor ama o da pek popüler değil sanırım
Busragokceberra Deletedmom_62 Evet bende kokusunu çok sevdim yıkayınca sivilcelerim de sönme oldu bende Yağlar gerçekten çok işe yariyor bana çok iyi geldi umarım en kısa zamanda başlarsınız ☺️
Canisi30 Deletedmom_62 ben onuda yapamıyorum 😅 içeriği temiz olarak sephora collection kullanıyorum normalde.. bu ara iyice saldım içimden gelmiyor 😅
66arasim Tosbaaa Emlaya iyi diyorlar denemedim ama inanılmaz pahalı küçük bişey ya bende soğutucu kullanıyorum ama fayda etmiyor
Sirretnur Düzenli yapamıyorum. Yaptığımda da celenes temizleyici jel, gül suyu tonik, nemlendirici krem. Güneş kremi la roche posay aldım. Arada da öyle kağıt maske kullanıyorum nemlendirici içerikli.
66arasim Tosbaaa Siz seans arası o 1 aylık sürede napiyorsunuz tüyler çıkıyor tekrar ben aşırı rahatsız oluyorum ya yaz geldi bide eşime karşıda çok utanıyorum 1 aydır giremiyorum seyansa randevu vermiyorlar üstüne regl oldum tüyler uzadı haliyle kendimi çok kotu hissediyorum
Tosbaaa 66arasim jiletle alıyorum napayım jilet kalınlaştırıyor ya belki çabuk dökülmede etkili olur.
Poly-ana Deletedmom_62 Cilt mi bakımı jdjdjdj şöyle bi okudum da ne güzel bakımlar yapıyorlar ben yüzümü yıkayınca oh diyorum 😅
donut Alpbaby ya ben asla sağma işlemi yapamıyorum siz nasıl yapıyosunuz Manuel sagma aparatı aldım Yok onuda yapamadım Zaten emzirme işini hic sevmezdim sevmiyorum da Ama şu yüzüme sürmek için deme amaclı cıkarmaya calıştım acıdı gibi bıraktım Siz nasıl yapıyosunuz
donut Deletedmom_62 hahah 😃hele ben bazen 1-2 gün geçiyor yüzümü bile yıkamamış oluyorum Kullandıgım her hangi bi bakım şeklide yok Genç kızlıgımdan beri kullanmam Elime ne geçerse onla yıkarım şampuan sabun vs fark etmez Cildim kuru cilt zaten sivilcem bile cıkmaz Makyaj yaptıgım günler yüzümü yıkamaya bile erinirim onuda herhangi bir ıslak mendille cıkarıp yüzümü yıkar hemen yatarım hiç ugraşmam sevmem cilt bakımı vs 1-2 hafta içinde buldugum bi nemlendiriciyi sürersem yüzüme şükür ederim çünkü onu sürmeye bi vakit yok Allah a şükür gerek te kalmıyor şükür☺️o yüzden tavsiyem kendi haline bırakın