Deletedmom_62 Önce yüzümü yıkıyorum yada banyodan sonra bakıma başlıyorum.Nivea’nın yüz yıkama köpüğü ile yüzüme makinemle birlikte sürüyorum sonra duruluyorum.Yuzumu tekrar nemlendirip siyah nokta kremini sürüp masaj uygulayarak kurumasını bekliyorum sonra yıkıyorum.Siyah nokta burun bantını yapıştırıp 15 dakika bekliyorum.Neutrogae sivilce karşıtı kremini sürüyorum yüzüme masaj yaparak sonra duruluyorum yüzümü ve gratisten aldığım %98 aleo verayı yüzüme sürüyorum.İyice emince kırmızı kantaron yağı yüz makinemle sürdükten sonra bitiriyorum☺️🤗
Saçım için ise

Argan yağı, hindistan cevizi,zeytin yağı,d vitamini, çam terebentin yağını karıştırıp küçük şişeye koyuyorum ve saçıma sıkıyorum.2 saat bekleyip yıkıyorum.Sampuan olarak da DP tuzsuz kepeğe karşı şampuanını kullanıyorum.Kapali olduğum için kepegim olabiliyor bazen o yüzden ayrıca bu yağlar saçımın dökülmesini bitirdi,uzamasını,güçlenmesini sağladı